A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський заклад дошкільної освіти ''Веселка'' Липоводолинської селищної ради Сумської області

Педагогічний "show - room" у фізкультурно - оздоровчому стилі

Дата: 14.04.2025 09:16
Кількість переглядів: 16

Фото без опису

27 березня 2025 року в дошкільному закладі відбулася тематична педагогічна рада: «Модернізація роботи в закладі дошкільної освіти в напрямку організації фізкультурно – оздоровчої роботи з дошкільниками». Проблема надзвичайно актуальна, адже зберегти психічне і фізичне здоров’я дошкільника є одним з основних завдань дошкільного закладу. Беручи до уваги фактори, які безпосередньо впливають на організм дитини та стан її здоров’я (зокрема, екологічна ситуація, харчування дітей, малорухливий спосіб життя, стресові ситуації, викликані подіями воєнного стану…) постає гостра потреба в максимальному залученні дошкільників до рухової активності, виховання у них стійкого інтересу до занять спортом та формування навичок здорового способу життя. Відтак, заклад дошкільної освіти на сьогодні повинен модернізувати систему роботи фізкультурно – оздоровчого напрямку для формування у дітей необхідних життєво важливих компетпентностей, зокрема рухової та здоров’язбережувальної.

Про все це йшла мова на засіданні педагогічного консиліуму: вихователі та спеціалісти закладу окреслили основні завдання та напрямки фізкультурно – оздоровчої роботи з дошкільниками, обговорили перспективи організації роботи за освітнім напрямком «Особистість дитини» щодо формування необхідних компетентностей дошкільнят у фізкультурно – спортивному напрямку.

Педагоги були залучені до творчих завдань, які надали можливість потренувати та підвищити їх індивідуальний потенціал у вирішенні нестандартних підходів до конкретних пропонованих проблем: «Закінчіть думку прислів’я про здоров’я», «Доберіть асоціацію до поняття здоров’я за початковою літерою свого імені», «Назвіть оздоровчу технологію за обраним предметом», «Закінчіть фразу – Шлях до здоров’я – це….». З доповіддю виступила інструктор з фізкультури Шматко А.Є. – вона проаналізувала стан організації роботи у фізкультурно – оздоровчому напрямку безпосередньо в закладі, зокрема, які завдання та форми роботи проводяться з дошкільниками, як саме діє система щодо використання нетрадиційних фізкультурно – оздоровчих технік та яка картина в закладі відносно забезпечення усім необхідним фізкультурно – спортивним обладнанням та інвентарем відповідно до Типового переліку. Медична сестра Бойко С.С. проаналізувала стан захворюваності серед дітей в дошкільному закладі з початку навчального року, окреслила основні випадки захворювань, їх причини та надала рекомендації педагогам щодо організації режиму дня та харчування дітей в дитсадку та вдома. Педагоги взяли участь у панорамі творчості: «Наш бренд – педмайстерність і талант» - кожен презентував зразки виготовлених нетрадиційних посібників, які можна використовувати в роботі з дошкільниками, зокрема, Лепбуки: «Мій організм», «Здоровий спосіб життя», «Здорове харчуванн», обладнання для проведення вправ з дихальної гімнастики та самомасажу. Окрім того, педагогами презентовано майстер – класи по використанню сучасних нетрадиційних фізкультурно – оздоровчих технологій, які можна використовувати у практиці роботи дошкільного закладу з вихованцями, - цікаво проведені фрагментарні практичні покази елементів Хатха – йоги, флорболу, тераробіки, са – фі – дансу, пластичного горизонтального балету, вправи з кінезіології, арт – терапії та сміхотерапії, фітбол – гімнастики, флай – йоги (йога в гамаках) та Мудри.

Результатом творчого засідання стало накопичення матеріалів з досвіду роботи, збагачення педагогічного арсеналу новими знаннями…

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора