A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський заклад дошкільної освіти ''Веселка'' Липоводолинської селищної ради Сумської області

Гурткова робота

    

Усі діти — різні, і пересвідчитися в цьому можна під час спостереження за самостійною діяльністю дошкільників. Хтось старанно будує башту з кубиків, інший малює свою родину, а ще кілька дітей захоплено грають м’ячем. Задовольнити потреби кожної дитини у дитячому може гурткова робота.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/1532-gurtkova-robota-v-dityachomu-sadku-skladov-organzats-ta-kervnitstva

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Усі діти - різні, і пересвідчитися в цьому можна під час спостереження за самостійною діяльністю дошкільників. Хтось старанно будує башту з кубиків, інший малює свою родину, а ще кілька дітей захоплено грають м’ячем. Задовольнити потреби кожної дитини у дитячому садку може гурткова робота. 

сі діти — різні, і пересвідчитися в цьому можна під час спостереження за самостійною діяльністю дошкільників. Хтось старанно будує башту з кубиків, інший малює свою родину, а ще кілька дітей захоплено грають м’ячем. Задовольнити потреби кожної дитини у дитячому може гурткова робота.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/1532-gurtkova-robota-v-dityachomu-sadku-skladov-organzats-ta-kervnitstva

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

сі діти — різні, і пересвідчитися в цьому можна під час спостереження за самостійною діяльністю дошкільників. Хтось старанно будує башту з кубиків, інший малює свою родину, а ще кілька дітей захоплено грають м’ячем. Задовольнити потреби кожної дитини у дитячому може гурткова робота.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/1532-gurtkova-robota-v-dityachomu-sadku-skladov-organzats-ta-kervnitstva

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

  Гурткова робота в ЗДО є популярною формою організації дитячої життєдіяльності  і становить невід’ємну частину освітнього процесу. Вона розглядається як ефективний шлях формування компетентної та творчої особистості у контексті своєчасного виявлення інтересів,здібностей і нахилів дітей,розвитку креативності-однієї з базових якостей. Формування  творчої особистості-одне з важливих завдань на сучасному етапі.
Мета гурткової роботи:
-задовольняти потребу й цікавість дитини до певного виду діяльності,розвивати її природні задатки,загальні.спеціальні та творчі здібності,активізувати дитячу творчість,свєчасно виявляти обдарованість,виховувати у дітей інтерес до мистецтва,літератури,фізичної культури,есетичного й художнього смаку,виховання почуття національної свідомості,відповідальності. 

Завданнями гурткової роботи є: 

-розвивати мовленнєве мислення,увагу,память;
-спостережливість;
-виховувати у дітей інтерес до різних видів діяльності з використанням нетрадиційних технологій, учити застосовувати їх на практиці;
-розвивати художньо- мистецькі здібності дітей і їх основні закріплювати знання і уявлення про навколишній світ;
-збагачувати і активізувати дитяче мовлення, розвивати психічні процеси: пам’ять,мислення,уяву;
-формувати основи національної культури; -розвивати загальну і дрібну моторику;
-формувати у дітей адекватну самооцінку своїх здібностей ,упевненість у своїх можливостях;
-розширювати і закріплювати уявлення про навколишній світ,про предмети і явища довкілля;
-виховувати охайність у роботі,бажання доводити почату справу до кінця;
-формувати вміння працювати парами,групами, вчити домовлятися про роботу, прогнозувати спільний результат.

Документація керівника гуртка:  

-програма гуртка (методичні рекомендації); 

- перспективний і календарний план; 

- графік гурткової роботи; 

- розклад занять; 

- облік проведення гурткових занять; 

-список дітей, охоплених гуртковою роботою; 

-картотека дидактичних ігор,методичних розробок; 

-посадова інструкція керівника гуртка; 

-інструкція з охорони праці та безпеки життєдіяльносі керівника гуртка. 

 Гуртковою роботою в садочку  охоплені діти старшого та середнього дошкільного віку .

Оптимальна наповнюваність гурткової групи становить–10-12 осіб. 

Заняття гурткової роботи організовуються таким чином, щоб вони не дублювали ті види діяльності, на яких базувались спеціально організовані заняття в І половину дня. 

Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує  загальноприйняті  методичні норми тривалості навчальних занять.

Методичні рекомендації щодо проведення занять гуртка

      Гурткову роботу доцільно проводити у другу половину дня, в час відведений для самостійної діяльності дітей.Так,як керівник гуртка несе відповідалність за життя та здоров’я дітей,тому на першому занятті з дошкільнятами  проводиться первинний інструктаж по використанню необхідного обладнання та матеріалів. Керівник гуртка повинен рацонально використовувати час,відведений на заняття,розподіляти на активні та пасивні форми роботи з дітьми.

  Оптимально в день дитина може відвідувати одне заняття гуртка. Не доцільно залучати дитину до всіх гуртків,що діють в ДНЗ. Тривалість гуртка може бути 25-30 хвилин.

  Основне місце на заняттях відводиться практичній роботі дітей. Не треба забувати,що діти з великим задоволенням займаються практичною роботою,тому на теоретичну частину відводиться небагато часу,цей час повинен пройти динамічно,цікаво,щоб діти з бажанням перейшли до виконання практичних завдань.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора