A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Липоводолинський заклад дошкільної освіти ''Веселка'' Липоводолинської селищної ради Сумської області

Логопедична служба

ЛОГОПЕДИЧНА СЛУЖБА

В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Вчитель – логопед

Свирид Яна Володимирівна

Напрями логопедичної роботи в ЗДО

Удосконалення методів навчання в межах реформування дошкільної освіти в Україні передбачає всебічний розвиток дітей, підвищення їх самостійності під час оволодіння знаннями. В зв’язку з цим при підготовці дітей до шкільного навчання особливого значення набуває формування та розвиток усного зв’язного мовлення як найважливішої умови успішного засвоєння знань, розвитку логічного мислення та інших сторін психічної діяльності.

Повноцінне мовлення – неодмінна умова успішного навчання у школі. Оскільки мовлення найбільш інтенсивно розвивається в дошкільному віці, то подолання його порушень у дошкільників відбувається швидше і легше. Якщо не вживати заходів, то дефектна вимова негативно впливатиме на повноцінний розвиток фонематичного слуху. Наступним негативним наслідком буде збіднення словника, так як дитина не поповнює запасу слів такими, де є важко розрізнювальні звуки. З цієї ж причини не формується в певній мірі граматична сторона мовлення. Отже, якщо на проводити логопедичної роботи, в результаті складної дислалії може розвинутися нерізко виражений загальний недорозвиток мовлення.

Логопедична робота – складний динамічний процес, який передбачає комплексну роботу в певних напрямках:

1. Обстеження та діагностика мовлення дошкільників.

2. Проведення корекційної роботи:

- уточнення та розвиток лексичної сторони мовлення;

- формування граматичних умінь та навичок;

- розвиток фонематичних процесів;

- формування правильної вимови звуків та введення їх у зв’язне мовлення;

- розвиток дрібної та загальної моторики;

- розвиток мовного дихання (при потребі);

3.  Проведення пропагандистської роботи серед педагогів та батьків.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора